لوازم یدکی آریو | بلاگ

لوازم یدکی آریو

ساخت وبلاگ

امکانات وب

مشخصات، قیمت و خرید رادیاتور بخاری آریو S300-زوتی Z300

به دلیل جمعیت بسیار زیاد چین اکثر کمپانی های خودروسازی چینی هدف خود را بر فروش خودرو در کشور خودشان متمرکز کرده اند و توجه چندانی به صادرات ندارند. خودروجادار،کم مصرف،نرم،لاکچری و بسیار مناسب یک خانواده چهارنفره مانندخانواده خودم است. و نیازمند به تعویض با نمونه ی اصل و فابریک آن است در خودرو هم لوازم یدکی در نگهداری مناسب خودرو نقش مهمی را ایفا می کند. یکی دیگر از قطعات یدکی آریو که در خودرو نیاز به نگهداری و همچنین لوازم یدکی دارد. در نگهداری خودروی خود، که مهمترین بخش آن تعویض به موقع قطعات با لوازم یدکی اصلی می باشد، کوشا باشید. و دلیل خرابی آن این است که یا روغن موتور به موقع تعویض نمی شود. در عوض متریال براق و صیقلی به کار رفته در کنسول میانی و حواشی اهرم تعویض دنده و نیز برخی نقاط دیگر داشبورد، درجه اشرافیت این کابین ارزان قیمت را تا حدی بالا میبرد. پیش از این، شرکت مذکور به ساخت و صدور قطعات یدکی انواع خودرو میپرداخت.خودروی زوتی Z300 که بعدها با مونتاژ به آریو S300 تغییر نام داد محصول به نسبت جدیدی است که در حال حاضر در بازار آزاد مدل اتوماتیک آن قیمتی ۱۳۰ میلیونی و مدل دنده دستی آریو سایپا S300 قیمتی ۱۱۵ میلیونی دارد.

 

زوتی T700 بزرگترین و یکی از 6 مدل از سری T شاسی بلندهای زوتی در چین است. صندلیهای جلوی آریو چندان بزرگ و عریض و طویل نیستند به همین خاطر اگر قد بلندی دارید، ممکن است در مسافتهای طولانی، عدم پوشش کامل ران پای این نشیمنگاهها، پای شما را تا حدودی خسته کند. اگر برای خودروء شما مشکلی پیش بیاید که باعث خراب شدن قطعه ای شود ویا در تصادفات قسمتهائی از بدنه از جمله سپرها و گلگیرها و … به دلیل استفاده از خطوط افقی در ساخت بدنه ی این خودرو ، آریو عریض تر از JAC 5 نیز دیده می شود. به همن دلیل شاید خیلی در طراحی چراغ های عقب این خودرو ذوق و حوصله ی زیادی به کار برده نشده است. این خودرو نسخهٔ تولیدی کانسپت T600 S است و در طراحی آن تأثیراتی از رنجروور دیده میشد اما مانند مدل SR9 یک کپی فاحش محسوب نمیشود. ولی مهمترین فاکتور برای خرید یک خودروی مناسب استفاده ی شما مشخصات فنی آن خودرو است. ظاهر این خودرو دارای ویژگی های خاصی است. هر چند ظاهر خودرو در انتخاب و خرید آن یک فاکتور مهم محسوب می شود. که اولین خودروی ساخت این شرکت مدل6400 Zotye RX بود که یک SUV یا sport utility vehicle محسوب می شود.

برای زوتی T600 دو پیشرانه بنزینی چهار سیلندر توربوشارژ در نظر گرفته شده که اولی با حجمی معادل یک و نیم لیتر، قدرتی برابر با ۱۵۶ اسب بخار را در دور موتور ۵۵۰۰rpm تولید مینماید. به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سایپا آریو S300 و زوتی Z300، سدانهایی اقتصادی و مشابه یکدیگر هستند که توسط سایپا به بازار کشورمان عرضه شدهاند. قیمت محاسبه شده در اولین تولید و عرضه 78 هزار یوان تا 154 هزار یوان می باشد. در سال 2014 نیز فیس لیفت این خودرو با نام زوتی Z360 عرضه شد. آریو یا با نام اصلی زوتی Z300، محصو سال 2012 زوتی نمونه ای کپی برداری شده به صورت کاملا حرفه ای از تویوتا آلیون ساخت سال 2007 میباشد. اما طراحان زوتی همچون نمای بیرونی، طراحی داخلی را نیز به طور کامل به تیم طراحی تویوتا واگذار کرده اند! ، در نگاه اول چراغ های تیره و جلو پنجره ی چفت شده با چراغ مشابه خودروی آلیون تویوتا به خوبی توجهات را به خود جلب می کند.

سیاست کاری شرکت زوتی خرید امتیاز تکنولوژی های روز دنیا برای تولید خودرو های با کیفیت به جهت پیشرفت صنعت خودروسازی چین است. قبل از تاسیس این شرکت گروه هولدینگ زوتی قرارداد هایی برای صادرات قطعات خودرو و لوازم یدکی داشت که پس از تاسیس زوتی اتو یا شرکت خودروسازی زوتی وارد عرصه ی تولید خودرو های شهری شد. به بخش مقایسه ایمنی مقاله « آریو S300 اتوماتیک یا زوتی Z300 اتوماتیک؟ و در پایان باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که بازرگانی آسا یدک وارد کننده ی تخصصی لوازم یدکی خودرو های چینی علل الخوصص لوازم یدکی خودروی زوتی است. هرچند که در ایران تمام امکانات رفاهی خودروها تبدیل به آپشن شده و مشتری ایرانی باید برای برخورداری از سادهترین امکانات هم هزینههای بیشتری پرداخت کنند. تا اینجا سعی کردیم که تمام موارد مربوط به خودرو ی چینی آریو برسی کنیم. با اندکی ظرافت و یا هزینه بیشتر در طراحی سپر آریو شاهد جلوهی بهتری از این محصول می بودیم، اما فراموش نکنید که سعی زیادی شده که هزینهی تمام شده در این سدان اقتصادی باشد. پس لوازم یدکی آریو را فراموش نکنید.

لوازم یدکی آریو...
ما را در سایت لوازم یدکی آریو دنبال می کنید

نویسنده : nimaxot بازدید : 210 تاريخ : 4 مرداد 1399 ساعت: 23:51

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :